Competence Evaluation in German as a Foreign Language for PR
This contribution presents the findings of an investigation of the competences, levels of performance and progress of students who were enrolled in German as a Foreign Language (GFL) courses within the Public Relations program at the University of Udine (Italy). Besides domain-specific, methodologic...
Gespeichert in:
Veröffentlicht in: | Professionalisierung und Diagnosekompetenz (Band V.4) |
---|---|
1. Verfasser: | |
Körperschaft: | |
Beteiligte: | |
Format: | Kapitel |
Sprache: | Deutsch |
Veröffentlicht: |
Philipps-Universität Marburg
2012
|
Schlagworte: | |
Online-Zugang: | PDF-Volltext |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Online
PDF-VolltextSignatur: |
urn:nbn:de:hebis:04-es2012-00080 |
---|---|
Publikationsdatum: |
2012-06-19 |
Quelle: |
nein |
Downloads: |
93 (2024), 46 (2023), 133 (2022), 219 (2021), 257 (2020), 251 (2019), 186 (2018) |
Lizenz: |
https://rightsstatements.org/vocab/InC-NC/1.0/ |
Zugangs-URL: |
https://archiv.ub.uni-marburg.de/es/2012/0008 https://doi.org/10.17192/es2012.0008 |