Quantitative Analyses in Digital Marketing and Business Intelligence

This work is divided into two parts. The first part consists of four essays on questions in digital marketing; this term refers to all marketing activities on the Internet, regardless of whether they primarily address users of stationary devices (e.g., a desktop PC) or users of mobile devices (e.g.,...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Winter, Patrick
Format: Exzerpt
Sprache:Englisch
Veröffentlicht: Philipps-Universität Marburg 2016
Schlagworte:
Online-Zugang:PDF-Volltext
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Online

PDF-Volltext

Bestandsangaben von
Signatur: urn:nbn:de:hebis:04-es2016-00080
Publikationsdatum: 2016-09-29
Downloads: 116 (2024), 57 (2023), 196 (2022), 90 (2021), 84 (2020), 114 (2019), 74 (2018)
Lizenz: https://rightsstatements.org/vocab/InC-NC/1.0/
Zugangs-URL: https://archiv.ub.uni-marburg.de/es/2016/0008
https://doi.org/10.17192/es2016.0008