ADHS im Klassenzimmer: Die Einstellung von Lehrkräften zu Schülerinnen und Schülern mit einer Aufmerksamkeitsdefizit-/Hyperaktivitätsstörung sowie zu entsprechenden Classroom-Management-Strategien

Mit ein bis zwei betroffenen Schülerinnen bzw. Schülern pro Klasse zählt die Aufmerksamkeitsdefizit-/Hyperaktivitätsstörung (ADHS) zu den häufigsten psychischen Störungen im Kindes- und Jugendalter. Die Kernsymptome Unaufmerksamkeit, Hyperaktivität und Impulsivität führen dazu, dass betroffene Schül...

Cur síos iomlán

Sábháilte in:
Sonraí bibleagrafaíochta
Príomhchruthaitheoir: Dort, Martina Sarah
Rannpháirtithe: Christiansen, Hanna (Prof. Dr.) (Comhairleoir tráchtais)
Formáid: Dissertation
Teanga:Gearmáinis
Foilsithe / Cruthaithe: Philipps-Universität Marburg 2021
Ábhair:
Rochtain ar líne:An téacs iomlán mar PDF
Clibeanna: Cuir clib leis
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!

Ar líne

An téacs iomlán mar PDF

Sonraí sealbhúcháin ó
Gairmuimhir: urn:nbn:de:hebis:04-z2021-02290
Dáta a fhoilsithe: 2021-06-08
Datum der Annahme: 2021-05-07
Downloads: 292 (2024), 520 (2023), 889 (2022), 426 (2021)
Lizenz: https://rightsstatements.org/vocab/InC-NC/1.0/
URL Rochtana: https://archiv.ub.uni-marburg.de/diss/z2021/0229
https://doi.org/10.17192/z2021.0229