Befragung von Paaren während der IVF-Behandlung bezüglich Einstellung zur Ausweitung der Präimplantationsdiagnostik als Aneuploidiescreening im Rahmen der assistierten Reproduktion

Die Präimplantationsdiagnostik (PID, eng. Preimplantation Genetic Diagnostic, PGD) wurde 1990 zum ersten Mal von Handyside durchgeführt (Handyside 1990). Seither gab es gerade in Deutschland immer wieder Diskussionen, inwieweit dieses Verfahren zulässig sein sollte, ob alle seine Möglichkeiten ange...

Cur síos iomlán

Sábháilte in:
Sonraí bibleagrafaíochta
Príomhchruthaitheoir: Neuwohner, Elke
Rannpháirtithe: Richter, Gerd (Prof. Dr.) (Comhairleoir tráchtais)
Formáid: Dissertation
Teanga:German
Foilsithe / Cruthaithe: Philipps-Universität Marburg 2013
Ábhair:
Rochtain ar líne:An téacs iomlán mar PDF
Clibeanna: Cuir clib leis
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!