Zwischen Normalität, Scham und Tabu. Qualitative Interviews zur Bedeutung von Menstruation im Alltag.

„Periods are normal, showing them should be too“ dies ist der Slogan des Werbefilms „Blood normal“ (2017, 2:23min) des internationalen ‚Hygieneartikel‘-Herstellers Libresse, welcher viral diskutiert wurde. Der Grund dafür war das rote ‚Blut’, welches in dieser Werbung – anstelle von sonst üblicher b...

Descripció completa

Guardat en:
Dades bibliogràfiques
Publicat a:Online-Schriften aus der Marburger kulturwissenschaftlichen Forschung und Europäischen Ethnologie (Band 13)
Autor principal: Bauer, Lotte Vera
Altres autors: Braun, Karl (Prof. Dr.)
Format: Masterarbeit
Idioma:alemany
Publicat: Philipps-Universität Marburg 2019
Matèries:
Accés en línia:PDF a text complet
Etiquetes: Afegir etiqueta
Sense etiquetes, Sigues el primer a etiquetar aquest registre!

Internet

PDF a text complet

Detall dels fons de
Signatura: urn:nbn:de:hebis:04-es2020-00031
Data de publicació: 2020-01-16
Datum der Annahme: 2018-06-21
Downloads: 329 (2024), 529 (2023), 1666 (2022), 2468 (2021), 420 (2020)
Lizenz: https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
URL d'accés: https://archiv.ub.uni-marburg.de/es/2020/0003
https://doi.org/10.17192/es2020.0003