Effektive Emotionsregulation bei Patienten mit Schizophrenie. Chancen und Herausforderungen für Therapie und Forschung.

Zusammenfassend weisen die Ergebnisse darauf hin, dass Patienten mit Schizophrenie prinzipiell in der Lage sein sollten, effektive Emotionsregulationsstrategien anzuwenden (Studie I), dass diese Fähigkeit wohl aber durch Insomnie beeinträchtig werden kann (Studie III) und zu stark regulierte Emotion...

Cur síos iomlán

Sábháilte in:
Sonraí bibleagrafaíochta
Príomhchruthaitheoir: Grezellschak, Sarah
Rannpháirtithe: Jansen, Andreas (Prof.) (Comhairleoir tráchtais)
Formáid: Dissertation
Teanga:German
Foilsithe / Cruthaithe: Philipps-Universität Marburg 2017
Ábhair:
Rochtain ar líne:An téacs iomlán mar PDF
Clibeanna: Cuir clib leis
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!