Teaching medicine web-based with the help of interactive audience response systems

The COVID-19 pandemic confronted the medical community worldwide with numerous challenges, not only with respect to medical care, but also for teaching the next generation of physicians. To minimize the risk of infections patient-unrelated classes can be held digitally. Here we present a student ini...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Autoren: Kremer, Phillip, Richter, Leonhard, Melms, Leander, Vogelmeier, Claus F., Schäfer, Jürgen R.
Format: Artikel
Sprache:Englisch
Veröffentlicht: Philipps-Universität Marburg 2023
Schlagworte:
Online Zugang:PDF-Volltext
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Online

PDF-Volltext

Bestandesangaben von
Signatur: urn:nbn:de:hebis:04-es2024-04571
Publikationsdatum: 2024-01-18
Quelle: Erstveröffentlichung: Kremer P, Richter L, Melms L, Vogelmeier CF, Schaefer JR (2023) Teaching medicine web-based with the help of interactive audience response systems. PLoS ONE 18(8): e0289417. https://doi.org/10.1371/journal.pone.0289417
Downloads: 51 (2024)
Lizenz: https://creativecommons.org/licenses/by/4.0
Zugangs-URL: https://archiv.ub.uni-marburg.de/es/2024/0457
https://doi.org/10.1371/journal.pone.0289417