APA-čujuhus (7. p.)

Peschel, C., & Mainzer-Murrenhoff, M. (2019). Domänenspezifische Diagnose & Förderung des Schreibens – Was brauchen angehende Lehrkräfte? DaF-/DaZ-/DaM-Bildungsräume: Sprech- & Textformen im Fokus, 03, . https://doi.org/10.17192/es2019.0031

Chicago-čujuhus (17. p.)

Peschel, Corinna, juo Mirka Mainzer-Murrenhoff. "Domänenspezifische Diagnose & Förderung Des Schreibens – Was Brauchen Angehende Lehrkräfte?" DaF-/DaZ-/DaM-Bildungsräume: Sprech- & Textformen Im Fokus 03 (2019). https://doi.org/10.17192/es2019.0031.

MLA-čujuhus (9. p.)

Peschel, Corinna, juo Mirka Mainzer-Murrenhoff. "Domänenspezifische Diagnose & Förderung Des Schreibens – Was Brauchen Angehende Lehrkräfte?" DaF-/DaZ-/DaM-Bildungsräume: Sprech- & Textformen Im Fokus, vol. 03, 2019, https://doi.org/10.17192/es2019.0031.

Muitte dárkkistit čujuhemiid riektatvuođa, ovdal go geavahat daid iežat deavsttas.