The Use of Social Media in Enterprises for Communication, Collaboration, and Knowledge Management

Der Erfolg von Social Media im Internet hat dazu geführt, dass diese Technologie zunehmend auch in Unternehmen eingesetzt, oder über deren Implementierung nachgedacht wird. Durch die erwartete Verbesserung der Kommunikation und Interaktion zwischen Mitarbeitern auf der einen Seite und des Wissensman...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Engler, Tobias Hans
Contributors: Alpar, Paul (Prof. Dr.) (Thesis advisor)
Format: Doctoral Thesis
Language:English
Published: Philipps-Universität Marburg 2015
Subjects:
Online Access:PDF Full Text
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

Internet

PDF Full Text

Holdings details from
Call Number: urn:nbn:de:hebis:04-z2015-06366
Publication Date: 2016-06-30
Date of Acceptance: 2015-12-16
Downloads: 5 (2023), 88 (2022), 108 (2021), 93 (2020), 87 (2019), 69 (2018)
License: According to UrhG § 31 (2), the author has granted the University Library Marburg the right of use for electronic publication on the Internet and for archiving on its archive server. He has declared that with the granting of the right of use according to UrhG § 31 (3) no exclusive rights of third parties are violated. All other rights for the exploitation of the publication remain with the author. https://rightsstatements.org/vocab/InC-NC/1.0/
Access URL: https://archiv.ub.uni-marburg.de/diss/z2015/0636
https://doi.org/10.17192/z2015.0636