Zur Realität von Lernertypen. Eine empirische Untersuchung anhand von zwei für das Fremdsprachenlernen relevanten Stildimensionen

Diese empirische Studie beschäftigt sich mit dem Thema Lernertypen und deren Nachweis beim Fremdsprachenlernen. Ziel der vorliegenden Arbeit war es, im realen Fremdsprachenunterricht den tatsächlichen Lernerfolg von Lernern beim Lernen nach dem vorher diagnostizierten Lernertyp und entgegen dem diag...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Schöcke, Julia
Contributors: Albert, Ruth (Prof. Dr.) (Thesis advisor)
Format: Doctoral Thesis
Language:German
Published: Philipps-Universität Marburg 2008
Subjects:
Online Access:PDF Full Text
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

Internet

PDF Full Text

Holdings details from
Call Number: urn:nbn:de:hebis:04-z2008-04837
Publication Date: 2008-09-09
Downloads: 244 (2022), 1320 (2021), 1330 (2020), 4033 (2019), 161 (2018)
License: According to UrhG § 31 (2), the author has granted the University Library Marburg the right of use for electronic publication on the Internet and for archiving on its archive server. He has declared that with the granting of the right of use according to UrhG § 31 (3) no exclusive rights of third parties are violated. All other rights for the exploitation of the publication remain with the author. https://rightsstatements.org/vocab/InC-NC/1.0/
Access URL: https://archiv.ub.uni-marburg.de/diss/z2008/0483
https://doi.org/10.17192/z2008.0483