APA (7th ed.) Citation

Wildhirt, S., & Berg, H. C. (2008). Lehrstückunterricht gestalten. Linnés Wiesenblumen, Aesops Fabeln, Faradays Kerze. Exemplarische Studien zur lehrkunstidaktischen Kompositionslehre. Philipps-Universität Marburg. https://doi.org/https://doi.org/10.17192/z2008.0159

Chicago Style (17th ed.) Citation

Wildhirt, Susanne, and Hans Christoph Berg. Lehrstückunterricht Gestalten. Linnés Wiesenblumen, Aesops Fabeln, Faradays Kerze. Exemplarische Studien Zur Lehrkunstidaktischen Kompositionslehre. Philipps-Universität Marburg, 2008. https://dx.doi.org/https://doi.org/10.17192/z2008.0159.

MLA (8th ed.) Citation

Wildhirt, Susanne, and Hans Christoph Berg. Lehrstückunterricht Gestalten. Linnés Wiesenblumen, Aesops Fabeln, Faradays Kerze. Exemplarische Studien Zur Lehrkunstidaktischen Kompositionslehre. Philipps-Universität Marburg, 2008.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.