Untersuchungen zur Konzentrationsfähigkeit von sprachentwicklungsgestörten Vorschulkindern
Konzentrationsstörungen bei Kindern sind ein häufig beklagtes Phänomen, und obwohl sie häufig erst im Grundschulalter zum Problem werden, bestehen sie in den meisten Fällen schon lange vor dem Schuleintritt. Ihre Auswirkungen auf den Entwicklungsverlauf der betroffenen Kinder sind nicht zu unterschä...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Contributors: | |
Format: | Doctoral Thesis |
Language: | German |
Published: |
Philipps-Universität Marburg
2005
|
Subjects: | |
Online Access: | PDF Full Text |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Internet
PDF Full TextCall Number: |
urn:nbn:de:hebis:04-z2005-04540 |
---|---|
Publication Date: |
2005-10-24 |
Downloads: |
31 (2022), 110 (2021), 84 (2020), 85 (2019), 39 (2018) |
Publication Date: |
2005-10-24 |
Date of Acceptance: |
2005-09-15 |
Source: |
I. Ozdyk, R. Berger et al.: Konzentrations-Untersuchungsverfahren für Vorschulkinder. Aktuelle phoniatrisch-pädaudiologische Aspekte (2003/2004): 225 - 227. |
License: |
According to UrhG § 31 (2), the author has granted the University Library Marburg the right of use for electronic publication on the Internet and for archiving on its archive server. He has declared that with the granting of the right of use according to UrhG § 31 (3) no exclusive rights of third parties are violated. All other rights for the exploitation of the publication remain with the author. https://rightsstatements.org/vocab/InC-NC/1.0/ |
Access URL: |
https://archiv.ub.uni-marburg.de/diss/z2005/0454 https://doi.org/10.17192/z2005.0454 |