Assessing output and outcomes in L2 through perspective taking

We present results of a two year longitudinal study on the assessment of French as a second language (L2) reaction papers to theoretical readings in a fifth year university program in teacher training in Canada. As students come into this program for a one year specialization from very different bac...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Veröffentlicht in:Professionalisierung und Diagnosekompetenz (Band V.5)
1. Verfasser: Myers, Marie J.
Beteiligte: Hansmann, Wilfried & Dirks, Una
Format: Kapitel
Sprache:Deutsch
Veröffentlicht: Philipps-Universität Marburg 2012
Schlagworte:
Online Zugang:PDF-Volltext
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Online

PDF-Volltext

Bestandesangaben von
Signatur: urn:nbn:de:hebis:04-es2012-00119
Publikationsdatum: 2012-06-25
Downloads: 19 (2024), 53 (2023), 32 (2022), 24 (2021), 25 (2020), 14 (2019), 13 (2018)
Lizenz: https://rightsstatements.org/vocab/InC-NC/1.0/
Zugangs-URL: https://archiv.ub.uni-marburg.de/es/2012/0011
https://doi.org/10.17192/es2012.0011