Individuelle Einflussfaktoren auf Motivationsregulation: Wer reguliert wann und wie die eigene Lernmotivation?

Besonders im Hochschulkontext stellt die Selbstregulation kognitiver, metakognitiver, umweltbezogener, aber auch motivationaler Aspekte des Lernens eine wichtige Voraussetzung für den Studienerfolg dar (Dresel et al., 2015; Robbins et al., 2004). Während sich viele Belege für die positiven Effekte v...

Deskribapen osoa

Gorde:
Xehetasun bibliografikoak
Egile nagusia: Trautner, Maike
Beste egile batzuk: Schwinger, Malte (Prof. Dr.) (Tesi aholkularia)
Formatua: Dissertation
Hizkuntza:alemana
Argitaratua: Philipps-Universität Marburg 2022
Gaiak:
Sarrera elektronikoa:PDF testu osoa
Etiketak: Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!