Individuelle Einflussfaktoren auf Motivationsregulation: Wer reguliert wann und wie die eigene Lernmotivation?

Besonders im Hochschulkontext stellt die Selbstregulation kognitiver, metakognitiver, umweltbezogener, aber auch motivationaler Aspekte des Lernens eine wichtige Voraussetzung für den Studienerfolg dar (Dresel et al., 2015; Robbins et al., 2004). Während sich viele Belege für die positiven Effekte v...

Cur síos iomlán

Sábháilte in:
Sonraí bibleagrafaíochta
Príomhchruthaitheoir: Trautner, Maike
Rannpháirtithe: Schwinger, Malte (Prof. Dr.) (Comhairleoir tráchtais)
Formáid: Dissertation
Teanga:Gearmáinis
Foilsithe / Cruthaithe: Philipps-Universität Marburg 2022
Ábhair:
Rochtain ar líne:An téacs iomlán mar PDF
Clibeanna: Cuir clib leis
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!