Teaching to Clients: Quality Assurance in Higher Education and the Construction of the Invisible Student at Philipps-Universität Marburg and Universidad Centroamericana in Managua

The widespread applicability of quality assurance processes has induced a re-labeling of clients as students (see, for example: OECD, 1998), as well as an imposition of compatible evaluation and training processes for teachers. Quality assurance, a now globalised practice in higher education institu...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Bellanger, Wendi
Beteiligte: Oettler, Anika (Prof. Dr.) (BetreuerIn (Doktorarbeit))
Format: Dissertation
Sprache:Englisch
Veröffentlicht: Philipps-Universität Marburg 2016
Schlagworte:
Online Zugang:PDF-Volltext
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Online

PDF-Volltext

Bestandesangaben von
Signatur: urn:nbn:de:hebis:04-z2016-08555
Publikationsdatum: 2016-11-30
Datum der Annahme: 2016-02-03
Downloads: 60 (2024), 90 (2023), 81 (2022), 98 (2021), 76 (2020), 97 (2019), 58 (2018)
Lizenz: https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0
Zugangs-URL: https://archiv.ub.uni-marburg.de/diss/z2016/0855
https://doi.org/10.17192/z2016.0855