Selbst-Wertschätzung im Lehrerberuf als neues Konzept im Rahmen des Effort-Reward-Imbalance Modells

Depressive Zustandsbilder im Lehrerberuf sind zu einem bedeutendem Teil mit verantwortlich für einen vorzeitigen Eintritt ins Rentenalter und ermutigen zur Ursachenforschung. Das Effort-Reward-Imbalance Modell bietet einen Erklärungsansatz und versucht Arbeitsbelastungen und deren gesundheiltliche A...

Cur síos iomlán

Sábháilte in:
Sonraí bibleagrafaíochta
Príomhchruthaitheoir: Böhringer, Sarah
Rannpháirtithe: Basler, H.-D. (Prof Dr. Dr.) (Comhairleoir tráchtais)
Formáid: Dissertation
Teanga:Gearmáinis
Foilsithe / Cruthaithe: Philipps-Universität Marburg 2009
Ábhair:
Rochtain ar líne:An téacs iomlán mar PDF
Clibeanna: Cuir clib leis
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!

Ar líne

An téacs iomlán mar PDF

Sonraí sealbhúcháin ó
Gairmuimhir: urn:nbn:de:hebis:04-z2009-07354
Dáta a fhoilsithe: 2010-01-26
Datum der Annahme: 2009-12-10
Downloads: 98 (2024), 210 (2023), 365 (2022), 318 (2021), 334 (2020), 269 (2019), 160 (2018)
Lizenz: https://rightsstatements.org/vocab/InC-NC/1.0/
URL Rochtana: https://archiv.ub.uni-marburg.de/diss/z2009/0735
https://doi.org/10.17192/z2009.0735